۲۶۵۴۰۰۵۴ ۰۲۱

info@kavoshins.ir

  • ورود | ثبت نام

زبان فرانسه به عنوان زبان دوم

زبان فرانسه از گروه زبانهای هند و اروپایی و از شاخه لاتین آن میباشد. جای بسی شگفتی است که 220 میلیون نفر در جهان تسلط کامل به زبان فرانسه دارند. زبان فرانسه بیش از آن که در درون مرزبندی های کشوری خود تکلم شود، خارج از مرزهای خود گسترش یافته است. بنا به آمار منتشر شده از سوی وزارت فرهنگ این کشور هر ساله 8 درصد به این تعداد افزوده می شوند علت چنین استقبالی هزینه ای است که دولت فرانسه هرساله متقبل شده تا این زبان میان زبانهای رسمی سازمان ملل باقی بماند.

زبان فرانسه، زبان اصلی گسترش علم و دانش بین المللی است. زبانیست که بیشترین دانشمندان جهان را در بر دارد. توانایی ایجاد ترکیبات جدید در این زبان چنان گسترده است که آن را به صورت تنها زبان با قابلیت تکثیر در ساخت واژه ها شناخته اند. زبان فرانسه علاوه بر اینکه در کشور فرانسه تکلم می شود، در کشورهای بلژیک، کانادا، لوکزامبورگ، سوییس و 51 کشور دیگر که اکثرا در قاره آفریقا قرار دارند، جزء زبانهای رسمی است.

زبان فرانسه از آنجایی که از سوی فرهیختگان و آکادمی زبان فرانسه مورد مطالعه و مورد تحول واقع می شود، زبان نوابغ و فرهیختگان تلقی شده است. در کشور ایران نیز از زمانهای گذشته، توجه و آموزش این زبان محبوبیت فراوانی نزد اساتید و دانش آموزان داشته است.

این موسسه در راستای تحکیم موثرتری برای ایجاد رابطه ی فرهنگی این زبان با فارسی زبانان فعالیت خود را با گام هایی محکم آغاز نموده است و امیدوار است تا بتواند در این امر مهم پیشرو باشد .

 

 

ویژگی های زبان فرانسوی

بر اساس الفبای لاتین است و بیست و شش حرف ساده دارد .

افزون بر حرف های ساده حرف ترکیبی و حرف های زبر نشانه دار< ѐ ë î ï ô û é ê â à> نیز در نوشتار این زبان به کار می روند .

 

آموزشگاه زبان کاوش مفتخر است برای اولین بار و با بهره گیری از متد Alter ego دوره های ترمیک و خصوصی زبان فرانسه را در شهر لواسان برای ارائه به متقاضیان محترم لواسانات و روبارقصران راه اندازی نموده است.

 

Alter ego یکی از جدیدترین ، شناخته شده ترین ، جامع ترین و استانداردترین منابع آموزش زبان فرانسه بزرگسالان در سراسر دنیا می باشد که در سال 2012 و بر اساس شیوه آموزشی interaction (روش متقابل پویا) در 5 جلد و توسط انتشارات HACHETTE تألیف و گردآوری شده که به طور موثری پاسخگوی تمامی نیازهای زبان آموزان در کلیه سطوح A1, A2, B1, B2, C1, C2 می باشد.

نحوه ویرایش این سری از متد آموزشی به گونه ای است که بر کلیه مهارتا های موردنیاز زبان آموز اعم از درک مطلب شنیداری ، درک متون ، گرامر ، مهارت گفتاری و مهارت نوشتاری متمرکز است و برای اطمینان از حصول این مهم در پایان هر 3 درس و همزمان با پایان هر پوشه درسی ، تمرین های دوره ای و تست های جامع و استانداردی منطبق با سطوح تعیین شده امتحانات بین المللی زبان فرانسه (DALF و DELF) گردآوری شده تا زبان آموزان و به ویژه متقاضیان مهاجرت و ادامه تحصیل به کشورهای فرانسه زبان حداقل نیاز به تهیه منابع کمک آموزشی را احساس کنند. این در حالی است که در کنار هرکتاب آموزشی ، یک کتاب تمرین و یک DVD تصویری تثبیت و تقویت هرچه عمیقتر آموخته های زبان آموز را تضمین کند.

دوره های فرانسه :

  • دوره های ترمیک زبان فراسه (عادی و فشرده)
  • دوره های خصوصی زبان فرانسه
  • دوره های آمادگی آزمون های بین المللی DELF – DALF – TCF – TEF برای متقاضیان مهاجرت به کبک کانادا ، متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های فرانسه و یا آن دسته از متقاضیان که بواسطه شغل خود نیازمند دانستن این زبان و گرفتن مدرک امتحانات بین المللی می باشند.
  • دوره های تخصصی آمادگی مصاحبه کبک کانادا
  • دوره های مکالمه ، گرامر و نگارش متن
نام شما :
نام خانوادگی :
ایمیل :
پیام شما :
کد امنیتی :
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 


انصراف